4.4.2022

První noční zpravodajství z hotelu Stará Pošta

Zdravíme Vás z čarokrásné krajiny jesenických hor. Cesta proběhla ve velmi bujaré atmosféře, děti ihned po výjezdu oznámily, že mají hlad, a tak začaly vzájemně konzumovat vše, co jste jim do batůžků přichystali, naštěstí nikomu nebylo špatně. Myslím však, že pan řidič vysává drobky ještě nyní. Děti byly úžasné, libovaly si, že ubytování je komfortní a stále vše chválily. Počasí bylo nádherné, sníh se krásně třpytil a azurové nebe dokreslovalo nádhernou přírodní scenérii, a proto jsme po vydatném obědě vyrazili na sjezdovku. Děti klouzaly především na igelitových sáčcích a byly neunavitelné, byly jsme nadšené, že si alespoň zde mohou užít zimních radovánek. K večeři byl řízek s bramborovou kaší, a tak byly talířky krásně vymetené. Na večer se všichni proměnili v lesní skřítky, vyrobili si barevné čepičky a udělali první zápisy do svých kronik. Sprchování bylo další veselou atrakcí pro všechny a následná pohádka o jejich oblíbené opici Skořici ještě veselou náladu podpořila. První den jsme zvládli bezvadně, nyní již všichni spinkají ve svých postýlkách a spokojeně odfukují. Držte nám palce, ať nám počasí i nadále vydrží. Přejeme Vám, ať si odpočinete a my už jdeme také na kutě. Další zpravodajství plánujeme na zítřek.

5.4.2022

A noční vysílání pokračuje i dnes…

I dnešního dne nám přálo počasí, hned po snídani jsme vyrazili do přilehlého lesa a věnovali se hledání stop zvířat. Les je opravdu kouzelný, hned po pár krocích děti objevily stopy medvěda, srny, jezevce a hlavně stopy skřítků. Zahráli jsme si i hru na stopaře, která se dětem velice líbila, i nám se líbilo pozorovat, jak štrůdl 25-ti dětí krásně za sebou následuje trasu hlavního stopaře a vlní se v předem nedotčené zasněžené krajině, věříme, že oceníte fotografie. V lese si pak děti stavěly zahrádky a malé iglú pro zvířátka. Po výborném obědě v podobě jahodových knedlíků přijel pošťák, takové nadšení jste snad ještě neviděli, musíme ocenit vaši nápaditost.:) Odpoledne jsme se vypravili na delší a náročnější túru po prudké sjezdovce, myslely jsme, že vyjdeme tak do poloviny, avšak vaši turisti to zvládli hravě celé, a to na vrcholu ještě klouzali na igelitových pytlích, máme i krátká videa. V závěru dne dětem skřítci vydali první část pokladu za citlivé chování k lesu a jejím obyvatelům. Zkrátka strávili jsme krásný den a těšíme se na zítřek. P.S. V plánu je bazén.

6.4.2022

Půlnoční zpravodajství z hotelu Stará Pošta

Dnešní den byl ve znamení motta „Na pohodu“, což děti po včerejším vyčerpávajícím dni uvítaly. Hned ráno hlásily, že venku prší a že bychom raději neměli nikam chodit. Rády jsme jim vyšly vstříc, jelikož dopoledne byla dohodnuta zajímavá přednáška se zkušeným zoologem z CHKO, který je dokázal perfektně zaujmout a dozvěděly se tak řadu zajímavostí o přírodě. No, i pan zoolog se pak ve volné diskuzi dozvěděl spoustu zajímavostí. Některé příspěvky byly opravdu velmi vtipné. Následně po výtečném obědě si již tradičně libovaly ve vašich opět skvěle připravených psaních. Největší radost však měly z dlouho očekávané návštěvy bazénu. Do bazénku chodily cca po 8, a tak se do sytosti mohly vyřádit v krásně osvětlené průzračné vodě. Přehlídka županů byla také líbivá. Odpoledne pak ještě tvořily nejrůznější typy staveb z párátek a hrášků. Dnes došlo rovněž k jakémusi prozření dětí vzhledem k pořádku na pokojích. Děti si samy uvědomily, že situace je vážná, a tak zahájily samy úklid. Samozřejmě to viděli skřítci, kteří jim vydali další část pokladu. :) S každým přibývajícím dnem se zde děti cítí jako doma, prohloubily vztahy jak s učiteli ZŠ, tak s paní vychovatelkou z družiny, na kterou se již příští školní rok velmi těší. Zatím jsme stále všichni zdraví a těšíme se na zítřejší návštěvu jeskyní a hledání pokladu. Držte nám palce, ať ho v noci najdeme a ať nám zítra přeje počasí.

Vaši Jeseničáci.

7.4.2022

Den nezapomenutelných zážitků.

I dnes nás skvěle podrželo počasí, od rána bylo slunečno, a tak vše běželo jako po drátkách. Hned po snídani jsme vyrazili autobusem do malebných jeskyní Na Špičáku, měli jsme štěstí na skvělou průvodkyni, která upravila výklad pro předškolní děti. Všichni jsme ji doslova hltali a podařilo se nám z bezprostřední blízkosti zhlédnout i několik spících netopýrů, děti byly radostí bez sebe! Po skončení exkurze si zakoupily pohlednice s razítkem netopýra a krásné suvenýry. Po obědě a přečtení pošty jsme se vydali hledat poklad, podařilo se a nadšení a radost dětí zase rostla. Chvíli jsme si ještě pohráli na přilehlém hřišti a užívali tak slunečních paprsků, a pak hurá na večeři. Nejsilnější zážitek dne jsme zaznamenali do kronik, tak doufáme, že si po návratu domů alespoň něco vybaví. J Dnes po večerní hygieně doslova „padly za vlast“ a v okamžiku usnuly. Zítra nás čeká ještě olympiáda, zamykání lesa, velké balení a závěrečná diskotéka. Děti se na vás už strašně těší a nemohou se dočkat, až vám své dojmy povypráví osobně. V pátek již zřejmě nebude prostor na večerní report, tak se s vámi loučíme již nyní a těšíme se na viděnou v sobotu.

P.S. Po výjezdu zde vložíme předpokládanou hodinu návratu.

9.4.2022

Milí rodiče,

vaše zlatíčka už sedí v autobusu a blíží se k domovu. Předpokládaná doba příjezdu je v 12.45 h.